مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت
تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 24
بازديد ديروز : 8
بازديد هفته : 74
بازديد ماه : 73
بازديد کل : 136735
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

شاید چند سالی از عرضه درایوها به بازار گذشته باشد اما درایوهای اکسترنال مدت زیادی نیست که وارد بازار شده‌اند. این درایوها مخصوصا برای دارندگان نت‌بوک‌ها انتخابی عالی هستند و به آن‌ها اجازه می‌دهند یکی از عمده‌ترین کمبودهای این وسایل دوست داشتنی را جبران کنند. از سوی دیگر، قابلیت حمل آن‌ها باعث می‌شود هر کاربری به داشتن یکی از آن‌ها علاقه‌مند باشد. در این بررسی کوتاه سعی کرده‌ایم به برترین درایوهای اکسترنال بازار نگاهی داشته باشیم.



LG GE20LU11
 

1

با وجود سرعت رایتی معادل ۲۰x می‌توانید با بالاترین سرعت ممکن به رایت فایل‌های خود بپردازید. فناوری SecureDisc فایل‌های شما را از دخالت محافظت می‌کند. فناوری Lightscribe نیز به شما امکان می‌دهد که برچسب‌های دلخواهتان را روی دی‌وی‌دی‌ها چاپ کنید.

قیمت ۶۰٫۰۰۰ تومان

LG GP08NU20
 

2

این محصول LG عالی به نظر می‌رسد و در ۴ فرمت منحصر به فرد کار می‌کند. وجود چندین حالت خواندن و نوشتن به شما اجازه می‌دهد حالتی را برگزینید که بیشترین کارآیی را در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود پورت USB در این رایتر هم سبب می‌شود به استفاده از آداپتور مجزا نیازی نباشد.

قیمت ۵۵٫۰۰۰ تومان

Samsung SE-S048B
 

3

این رایتر با گوشه‌های گرد و اندازه کوچک و فشرده که آن را نسبت به رایترهای معمول ۲۰ درصد کوچکتر می‌کند و نیز وزن کم، برای کسانی طراحی شده است که مدام در حال مسافرت به این طرف و آن طرف هستند. این رایتر با اغلب سیستم‌عامل‌ها سازگار است و از فناوری Buffer under Run برای جلوگیری از خطاهایی که در طول رایت پدید می‌آیند، بهره می‌گیرد. در ساخت این محصول عناصر سازگار با محیط زیست به کار رفته است بنابراین آن را به دوستداران محیط زیست توصیه می‌کنیم.

قیمت ۸۳٫۰۰۰ تومان

Buslink DBW-1647-U2
 

4

با استفاده از درایوهای جدید Buslink می‌توانید تا ۴ ساعت فیلم را روی دی‌وی‌دی‌های دو‌لایه ۵/۸ گیگابایت رایت کنید. این رایتر هم از قابلیت Buffer Under Run Protecton برخوردار است که امکان رایت سالم و بدون مشکل را برای شما فراهم می‌آورد. رایت و ویرایش سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها به وسیله نرم‌افزاری که همراه با این محصول عرضه می‌شود، بسیار آسان است. از مشخصه‌های بارز آن می‌توان به طراحی زیبا و جذاب و نیز سازگاری با اغلب سیستم‌عامل‌های ارائه شده تاکنون اشاره کرد.

قیمت ۱۳۰٫۰۰۰ تومان

Samsung SE-S184M DVD Writer LightScribe
 

5

اگر لپ‌تاپ یا نت‌بوک شما از درایوهای سی‌دی بی‌بهره است، به معنای آن نیست که مجبورید بدون آن سر کنید. Samsung SE-S184M DVD Writer LightScribe به شما اجازه خواندن و رایت دی‌وی‌دی‌ها را می‌دهد. به لطف فناوری به کار گرفته شده، میزان نویز و لرزش آن به حداقل می‌رسد. این دی‌وی‌دی‌رایتر قابلیت خواندن دی‌وی‌دی‌های دولایه را نیز دارد. هم‌چنین می‌توانید از قابلیت LightScribe برای چاپ برچسب دلخواهتان روی دی‌وی‌دی‌ها استفاده کنید.

قیمت ۹۰٫۰۰۰ تومان

Iomega SuperSlim DVDDVD
 

6

رایترهای قابل حمل بسیار باریک iomega به شما امکان می‌دهند عکس‌ها، ویدئوها و آهنگ‌های خود را هر جا که هستید، در کنارتان داشته باشید. این رایتر علاوه بر ویندوز و Mac با نسخه‌های مختلف لینوکس هم سازگار است. علاوه بر ضخامت اندک و تامین انرژی از طریق پورت USB، iomega توانایی رایت دی‌وی‌دی‌های دولایه را نیز دارد.

قیمت ۶۵٫۰۰۰ تومان

Lite-On eSAU208
 

7

Lite-On نسل جدیدی از ‌DVD‌رایترهای فوق باریک را به بازار عرضه کرده است. eSAU208 یکی از بهترین محصولات این شرکت است که با بهره‌گیری از پورت USB می‌تواند با سرعت ۸x به رایت دی‌وی‌دی بپردازد. این محصول انتخابی مطمئن برای کسانی است که به دنبال رایتری زیبا، قابل حمل و کوچک می‌گردند. امکان حمل یکی از اساسی‌ترین مشخصه‌های eSAU208 به شمار می‌رود. یکی از قابلیت‌های جالب آن نیز حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است که مخصوصا در لپ تاپ‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

قیمت ۶۰٫۰۰۰ تومان

Plextor PX-880U

8

PX-880U سریع‌ترین محصول میان رایترهای اکسترنال Plextor است. این رایتر ۲۴x برای رایت سرعت دارد. در این سرعت جریان هوا می‌تواند سبب ایجاد سر و صدای بسیار شود اما طراحی خاص پلکستور محیطی آرام را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، طراحی کلاسیک از صدای آن می‌کاهد و کیفیت رایت دی‌وی‌دی‌ها را تا حدی زیادی افزایش می‌دهد. PX-880U به همراه قابلیت‌هایی چون PlexERASE، plexUTILITES و فناوری Lightscribe عرضه می‌شود. مجهز بودن آن به پورت USB 2.0 به معنای آن است که دیگر به حمل آداپتور نیازی نخواهید داشت. اگر به دنبال محصولی به‌صرفه و با کارآیی بالا هستید، مطمئن باشید PX-880U انتظارات شما را برآورده می‌کند.

به نقل از پایگاه خبری برسام

 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: